reede, 3. märts 2017

Miks just Madeira?

Jamie õpib portugali keelt
Et kõik algusest ära rääkida, siis pean alustama filmist "Love Actually". Colin Firth mängis seal tegelast, kes hakkas teatud põhjusel õppima portugali keelt. Ja seda filmi vaadates tekkis mul teadlik huvi portugali keele vastu, sest see kõlas nii kenasti. Eelmisel sügisel hakkasin mõtlema asjade peale, mida olen tahtnud teha, kuid ikka edasi lükanud. Asjade peale, mida ma tahan ja saan teha. Üheks selliseks oli portugali keele õppimine. Vaikselt siis alustasingi. Ega ma eriti kaugele ei ole õpingutega jõudnud, kuid kindlasti on mul vähemalt esmane ettekujutus portugali keelest, oskan mõnda lihtsamat lauset, kas nüüd just rääkida aga lugedes peaksin ikka aru saama. Ei mis on piim ja mis mahl, mis kana ja mis kala :)

Mulle meeldib reisida. Kuigi see on kulukas. Hoogsamaid plaane on jahutanud ka viimase aja heitlik tervislik olukord. Üks hea sõber aga innustas hoolimata kõigest unistusi teoks tegema. Nii saigi Liinal nööbist haaratud, et kuule, läheme koos reisile! Liina muidugi oleks tahtnud minna uuesti Lõuna-Aafrika Vabariiki, kus pesitsevad meie kallid Merle ja Santtu. Mina aga käisin välja Portugali mõtte ja ka see sobis Liinale. Ta on varem käinud Portos ja minulgi oli esialgu mõte, et lennata Portosse,
sealt seigelda Lissaboni ning sealt siis koju tagasi. Või vastupidi. Jälgides aga terviseseisundit, tundus selline seiklus ehk liig. Ning siis kargas pähe Madeira. No muidugi Madeira - igavese kevade saar,  a ilha da eterna Primavera. See Hiiumaa-suurune saar imelise kevadise kliimaga peaks olema õige valik. Oleme plaaninud mõõdukalt ettevõtmisi, kuid samas - kui ma ikkagi ei jaksa, siis lihtsalt olen ja hingan kevadet sisse.

Mõnda aega uurisin lennupiletite hindu ja lendude võimalusi. Enamasti oli abimeheks Momondo. 13. jaanuaril tundus, et on õige hetk piletid ära osta. Hinda, ümberistumisi ja lennuaega kaaludes sai valitud teekond kahe ümberistumisega. Esimene lend on Lufthansaga Frankfurti, sealt TAP Portugaliga Lissaboni ja sama firma lend edasi Funchali. Ning samade peatustega on ka tagasilend. Piletid läksid maksma 340 eurot inimese kohta.

Siinkohal tänan oma ema, kes toetas mind lennupiletite ostul ning ka majutuse eest tasumisel. Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar