teisipäev, 7. märts 2017

Ja veel enne reisu algust

Suhtusin pakkimisse loominguliselt ja ilmselt on mul kaasas rohkem tavaari kui vaja oleks. Või siis vähem. Kohvri kaaluks tuli igatahes 16 kg, sellest 11 kg on sisu. 

Nagu karta oli, ei ole ma öösel silmatäitki maganud. Mitte et ma poleks üritanud. Aga no ei tulnud välja. Kissu oli ka väga närvis. Nii selle pärast, et ma ei maga kui ka seetõttu, et ilmselgelt jäetakse ta mõneks ajaks omapäi. Mul ei oleks midagi selle vastu, kui Pontu endale Pitsu külla kutsuks. Aga transistori eemaldasin igaks juhuks vooluvõrgust. Tegelikult on nii, et Kristi läheb Kissut ikka paar korda vaatama. Mina omakorda hoian Kristi kasse, kui nemad reisil käivad.

Lennujaamas olin juba enne kella nelja valmis, eile helistasin infosse pagasi ära andmise asjus ja siis preili soovitas ikka kaks tundi varem kohal olla, et hommikune lendude tipptund. Noh, nii vara ikka poleks vaja olnud. Aga kuna ma niikuinii ei maganud, mis siis ikka. Takso tellisin eile valmis, sellega oli muretu. 

Taksost väljudes hakkas ka Tallinnas helbeid langema, seega õige aeg sooja minna.

Tänase päeva laul on "Terassüdamega mees" Marju Läniku esituses. Head kuulamist!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar